Gelaen mit aafsjtand op de fits

In samenwerking met de SVV de Flaarisse Gelaen.

Deelname aan onze activiteiten vindt plaats voor eigen risico. Stichting Wielerbaan Geleen kan niet aansprakelijk worden gesteld voor ongevallen, schade, diefstallen en andere calamiteiten. Privacywet: Hierbij geven we aan dat foto's en of ander beeld materiaal worden gemaakt. Deze publiceren we in de media.

Doormiddel van inschrijving geeft de deelnemer aan hiermee akkoord te gaan.

INSCHRIJVING IS GEOPEND

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Kinderen verkleed op de fiets

Op maandagavond 15 februari organiseren carnavalsvereniging De Flaarisse uit Geleen en Stichting Wielerbaan Geleen “Gelaen mit Aafsjtand op de Fits” voor kinderen vanaf 6 t/m 11 jaar op de wielerbaan bij Glanerbrook. Flaarisse: “Vanwege de coronacrisis zijn alle optochten en festiviteiten afgelast en daarom zijn we gaan brainstormen over eventuele alternatieven die binnen de huidige maatregelen vallen. We kwamen toen bij Michel van Dijke terecht die in oktober van het vorig jaar een meer dan geslaagd “Halloween Fiets Plezier”, een soort verklede fietsvaardigheidstraining heeft georganiseerd. Dit is precies wat we zochten voor carnavalsmaandag”. Kinderen komen verkleed op hun met lampjes versierde fiets naar een sfeervol verlichte wielerbaan. Best verklede jongen en meisje met mooiste uitgedoste fiets krijgt een trofee. Onderdelen tijdens deze ludieke fietstraining zijn parcours fietsen bestaande uit diverse obstakels, wipwap en Nónnevotte griepe. Hier grijpen kinderen al fietsend een nónnevot op stok. Verder is er een quiz over vastelaovend en aan het eind brengen alle kinderen de vastelaovend groet uit. Van Dijke: “Publiek is helaas niet toegestaan maar de jeugd kan zich in ieder geval verheugen op een sportieve en leuke belevenis". Aanvang: 18:30 uur / Einde 20:00 uur. Gratis voorinschrijven is verplicht. Dit kan tot 11 februari 2020.